Servicii si preturi
emailPSIHOLOGIE CLINICA
sedinta psihologica individuala (50 min) 
250 RON
Consilierea psihologică este o formă de intervenție psihologică, care trebuie diferențiată de psihoterapie, cu care foarte adesea se confundă. Scopul ei este îmbunătățirea vieții, autocunoașterea și dezvoltarea personală în scopul prevenției și ameliorării problemelor emoționale, cognitive și de comportament. Diferența dintre cele două tipuri de intervenție constă în primul rând în problematicile abordate. Consilierea psihologică se focalizează pe optimizare și dezvoltare personală, dificultăți și probleme psihologice, tulburări minore de personalitate, patologie somatică în care sunt implicați factori psihologici. Cu alte cuvinte, consilierea se adresează persoanelor care se confruntă cu dificultăți în viața de zi cu zi, dificultăți pe care nu le poate gestiona, și care, nesoluționate, se pot amplifica și determina probleme psihice grave. Astfel de dificultăți sunt conflictele familiale sau interpersonale, dificultăți de socializare, eșecul școlar, dificultăți profesionale, probleme financiare, stres generat de luarea unor decizii importante, etc. Scopul consilierii este de a eficientiza folosirea resurselor personale, de a găsi soluții pentru problemele personale, de a face ce se poate mai bine, cu ceea ce sunt și pot în momentul de față. Consilierul nu-ți oferă soluții, rețete, nu ia decizii în locul tău, ci te ajută să-ți cunoști resursele, dar și limitele, să îți faci o imagine cât mai de ansamblu asupra problemei, astfel încât tu să iei decizii și să acționezi cât mai în cunoștință de cauză. Uneori ne confruntăm cu comportamente, stări și situații a căror cauze fie rămân necunoscute, fie sunt greșit înțelese. Va fi dificil de gestionat o problemă a căror cauze nu-ți sunt clare și atunci consilierul, fiind o persoană care se raportează obiectiv la situație, te poate ajuta să-ți creezi o imagine clară, să înțelegi sursa dificultăților, să cântărești alternativele și să iei cele mai bune decizii. Apeleaza la consiliere dacă te regăsești în vreuna sau mai multe din situațiile următoare: simți că nu faci față problemelor cu care te confrunți, ești îngrijorat, fără speranță, trist, fără poftă de mâncare, fără poftă de viață, ai gânduri ciudate, nu te poți concentra, te preocupă probleme despre care nu poți discuta cu prietenii sau familia, dacă ai încercat de nenumărate ori să rezolvi problema dar este încă acolo, dacă ai suferit pierderi importante, ai trecut prin situații prin care nu ți-ai fi dorit să treci, dacă ai nevoie să fii ascultat și înțeles, dacă îți dorești să faci o schimbare majoră în viața ta.  
aviz psihologic fiv cuplu ( fertilizare in vitro)
250 RON
Avizul psihologic FIV certifică asumarea și responsabilitatea cuplului în luarea unei decizii privind fertilizarea în vitro. asigură existența resurselor psihice necesare pentru a face față eventualelor situații frustrante și lipsa tendințelor psihopatologice. În cazul fertilizării în vitro sunt implicate mai multe proceduri medicale ce au ca obiectiv tratarea infertilității și obtinerea unei sarcini viabile. Dincolo de procedurile medicale, care prezintă în sine un nivel ridicat de distres, cuplurile trec prin momente dificile de incertitudine în cazul eșuării repetate, caz în care este recomandată consilierea psihologică. Avizul psihologic FIV se eliberează de către psihologul clinician care verifică dacă solicitanții au fost informați în mod corespunzător asupra a ceea ce implică procedura. Avizul de cuplu atestă abilitatea psihică pentru a participa la proceduri FIV și se eliberează la finalul evaluării. Avizul psihologic pentru FIV este un aviz de cuplu și este necesară evaluarea psihologică a ambilor parteneri în cadrul aceleiași sesiuni de evaluare.
aviz psihologic instituire plasament familial
250 RON
Pentru a evalua stabilirea plasamentului sau tutelei, este foarte important profilul psihologic al persoanei sau membrilor familiei, starea sănătății, situația economică și comportamentul social al acestora. Avizul psihologic pentru luare în plasament sau sub tutelă se va elibera în urma unei examinări psihologice complexe, care urmărește ca solicitantul să dețină o personalitate armonios dezvoltată, să fie o persoană responsabilă, echilibrată, integră din punct de vedere moral, echilibrată afectiv, cu nivel scăzut de agresivitate. În România, legislația în vigoare privind stabilirea plasamentului sau tutelei urmează proceduri bine stabilite care pun pe prim plan promovarea și protecția drepturilor și intereselor copilului minor (vezi Ordinul Nr. 1733/2015). Avizul psihologic pentru luare în plasament sau stabilire tutelă este rezultatul unei decizii care trebuie să derive din trăsăturile psihologice și comportamentul social adecvat. Evaluarea presupune atat sedinte de consiliere cat si aplicarea de teste psihologice. Raportul final include rezultatele testelor si recomandarile psihologului clinician. O evaluare psihologica are nevoie de 3-8 sedinte si de un numar variat de teste aplicate.    
aviz psihologic instituire tutela
250 RON
Pentru a evalua stabilirea plasamentului sau tutelei, este foarte important profilul psihologic al persoanei sau membrilor familiei, starea sănătății, situația economică și comportamentul social al acestora. Avizul psihologic pentru luare în plasament sau sub tutelă se va elibera în urma unei examinări psihologice complexe, care urmărește ca solicitantul să dețină o personalitate armonios dezvoltată, să fie o persoană responsabilă, echilibrată, integră din punct de vedere moral, echilibrată afectiv, cu nivel scăzut de agresivitate. În România, legislația în vigoare privind stabilirea plasamentului sau tutelei urmează proceduri bine stabilite care pun pe prim plan promovarea și protecția drepturilor și intereselor copilului minor (vezi Ordinul Nr. 1733/2015). Avizul psihologic pentru luare în plasament sau stabilire tutelă este rezultatul unei decizii care trebuie să derive din trăsăturile psihologice și comportamentul social adecvat. Evaluarea presupune atat sedinte de consiliere cat si aplicarea de teste psihologice. Raportul final include rezultatele testelor si recomandarile psihologului clinician. O evaluare psihologica are nevoie de 3-8 sedinte si de un numar variat de teste aplicate.    
aviz psihologic insotitor/asistent personal
250 RON
Pentru a evalua deveni insotitor/asistent personal, este foarte important profilul psihologic. Avizul psihologic pentru insotitor/asistent personal se va elibera în urma unei examinări psihologice complexe, care urmărește ca solicitantul să dețină o personalitate armonios dezvoltată, să fie o persoană responsabilă, echilibrată, integră din punct de vedere moral, echilibrată afectiv, cu nivel scăzut de agresivitate. În România, legislația în vigoare privind opersoana care solicita sa devina insotitor/asistent personal urmează proceduri bine stabilite care pun pe prim plan promovarea și protecția drepturilor și intereselor persoanei asistate (vezi Ordinul Nr. 1733/2015). Avizul psihologic pentru insotitor/asistent personal este rezultatul unei decizii care trebuie să derive din trăsăturile psihologice și comportamentul social adecvat. Evaluarea presupune atat sedinte de consiliere cat si aplicarea de teste psihologice. Raportul final include rezultatele testelor si recomandarile psihologului clinician. O evaluare psihologica are nevoie de 3-8 sedinte si de un numar variat de teste aplicate.
aviz psihologic voluntariat isu/smurd
250 RON
Persoanele care își doresc să desfășoare activități de voluntariat în cadrul serviciilor de urgență IGSU/SMURD trebuie să depună la dosar un aviz psihologic cu mențiunea: apt(ă) pentru desfășurarea activităților de voluntariat în cadrul serviciilor de urgență IGSU/SMURD. În baza evaluării psihologice se va concluziona dacă structura de personalitate, capacitățile intelectuale, abilitățile psihice generale ale persoanei care solicită acest serviciu sunt compatibile cu cerințele necesare voluntariatului în cadrul serviciilor de urgență.
evaluare psihologica completa pentru la scoala sau gradinita
250 RON
Serviciul de evaluare psihologica clinica a copilului pentru la scoala sau gradinita se realizeaza  de catre psihologul clinician, in conformitate cu prevederile legislative. Fisa de evaluare psihologica (Anexa 8 din Ordinul nr 1985/2016) este timbrata profesional si contine concluziile evaluarii psihologice a copilului, mai precis: evaluarea proceselor si functiilor cognitiv-senzoriale, evaluarea motivatiei si afectivitatii, examenul psihologic al comportamentului, temperamentului si deprinderilor, evaluarea trasaturilor de personalitate si al tendintelor dezadaptative pe plan social si scolar. Se solicita, de obicei, apartinatorilor copilului sa prezinte inaintea evaluarii documentele medicale catre atesta eventuale diagnostice medicale, terapii si tratamente urmate, caracterizari psihopedagogice. Evaluarea psihologica a copilului se realizeaza cu teste psihologice licentiate de catre Colegiul Psihologilor din Romania, chestionare si instrumente psihologice validate si standardizate pentru realizarea unui profil psihologic cu grad mare de acuratete si specificitate.  Evaluarea psihologica a copiilor pentru la scoala sau gradinita vizeaza si intocmirea, a recomandarilor privind abilitarea si reabilitarea copiilor, eventual indrumarea catre un profesor de sprijin sau personalizarea planului de studii in acord cu certintele psihologice specifice/scolarizarea la domiciliu a copilului evaluat. Dificultatile de invatare sunt principalii factori care trebuie luati in calcul in evaluarea psihologica la copiii. De aceea, fisa de evaluare psihologica pentru la scoala sau gradinita va trebui sa cuprinda si recomandari privind orientarea copilului catre invatamantul special sau alte forme de orientare scolara si profesionala. Evaluarea psihologica poate fi facuta fie la cererea clientului sau poate fi ceruta de o institutia de invatamant.. Evaluarea presupune atat sedinte de consiliere cat si aplicarea de teste psihologice. Raportul final include rezultatele testelor si recomandarile psihologului clinician. O evaluare psihologica are nevoie de 3-8 sedinte si de un numar variat de teste aplicate. In cadrul Cabinetul Individual de Psihologie Simionescu Roxana-Anca, se realizeaza si testari psihologice la copiii cu tulburare de spectru autist, ADHD, tulburari de conduita, retard, etc.
raport psihologic pentru la scoala sau gradinita
250 RON
Serviciul de evaluare psihologica clinica a copilului pentru la scoala sau gradinita se realizeaza  de catre psihologul clinician, in conformitate cu prevederile legislative. Raportul psihologic este timbrata profesional si contine concluziile evaluarii psihologice a copilului, mai precis: evaluarea proceselor si functiilor cognitiv-senzoriale, evaluarea motivatiei si afectivitatii, examenul psihologic al comportamentului, temperamentului si deprinderilor, evaluarea trasaturilor de personalitate si al tendintelor dezadaptative pe plan social si scolar. Se solicita, de obicei, apartinatorilor copilului sa prezinte inaintea evaluarii documentele medicale catre atesta eventuale diagnostice medicale, terapii si tratamente urmate, caracterizari psihopedagogice. Evaluarea psihologica a copilului se realizeaza cu teste psihologice licentiate de catre Colegiul Psihologilor din Romania, chestionare si instrumente psihologice validate si standardizate pentru realizarea unui profil psihologic cu grad mare de acuratete si specificitate.  Raportul psihologic al copiilor pentru la scoala sau gradinita vizeaza si intocmirea, a recomandarilor privind abilitarea si reabilitarea copiilor, eventual indrumarea catre un profesor de sprijin sau personalizarea planului de studii in acord cu certintele psihologice specifice/scolarizarea la domiciliu a copilului evaluat. Dificultatile de invatare sunt principalii factori care trebuie luati in calcul in evaluarea psihologica la copiii. De aceea, fisa de evaluare psihologica pentru la scoala sau gradinita va trebui sa cuprinda si recomandari privind orientarea copilului catre invatamantul special sau alte forme de orientare scolara si profesionala. Evaluarea psihologica pentru intocmirea unui raport psihologic poate fi facuta fie la cererea clientului sau poate fi ceruta de institutia de invatamant. Evaluarea presupune atat sedinte de consiliere cat si aplicarea de teste psihologice. Raportul final include rezultatele testelor si recomandarile psihologului clinician. O evaluare psihologica are nevoie de 3-8 sedinte si de un numar variat de teste aplicate. In cadrul Cabinetul Individual de Psihologie Simionescu Roxana-Anca, se realizeaza si testari psihologice la copiii cu tulburare de spectru autist, ADHD, tulburari de conduita, retard.  
evaluare si consiliere psihologica pt asistent personal primarie (doar reexaminare) 
250 RON
examen psihologic pentru comisia de expertiza medicala a persoanelor cu handicap (q.i., gafs, mmse)
250 RON
Evaluarea psihologică pentru persoanele adulte cu handicap, implică o analiza a  factorilor psihologici pentru identificarea  stărilor psihologice   de   sănătate   şi/sau   boală   şi   a   mecanismelor   psihologice   de etiopatogeneză și/sau de sanogeneză cu relevanță pentru persoana evaluată. Evaluarea persoanelor cu handicap este un proces complex şi continuu prin care sunt estimate şi recunoscute particularităţile de dezvoltare, integrare şi incluziune socială a acestora. Procesul presupune colectarea de informaţii cât mai complete şi interpretarea acestora în scopul orientării asupra deciziei şi intervenţiei. Evaluarea este subordonată principiului interesului persoanei cu handicap, potrivit căruia orice decizie sau măsură este luată numai în interesul acestei persoane. Evaluarea prezintă următoarele caracteristici: ·       este axată pe potenţialul de dezvoltare, integrare şi incluziune socială al persoanei, evidenţiază ce ştie şi ce poate face, ce abilităţi şi deprinderi are sau poate dezvolta; ·       este bazată pe modelul social al abordării dizabilităţii, presupunând o abordare integratoare a elementelor relevante: sănătate, grad de adaptare psihosocială, nivel de educaţie, grad de dezvoltare a abilităţilor profesionale; ·       este unitară, în sensul că operează cu aceleaşi obiective, criterii, metodologii; ·       respectă drepturile şi demnitatea persoanei cu handicap. Sunt evaluate in principal: capacitatea de invatare (memorie, atentie, test IQ, testul Ceasului, test MMSE-Mini-Mental State Examination, Scala Reisberg), nivelul de dezvoltare bio-psiho-comportamentala, nivelul de autonomie sociala – (ADL, IADL, Scala GDS – Scala Depresiei Geriatrice, Scala GAFS – Global Assesment of Functioning Scale), abilitatile socioafective, abilitatile cognitive, functiile executive, abilitatile somatice si motorii etc. In consecinta, au fost stabilite mai multe grade de handicap in functie de nivelul deficientei: handicap usor, handicap mediu, handicap accentuat, handicap grav. Serviciul de evaluare psihologică a persoanelor adulte cu handicap se poate face la sediul propriu sau la domiciliul persoanei, în cazul persoanelor nedeplasabile. Rolul examinarii este de a recomanda sau nu încadrarea, respectiv menţinerea în grad de handicap a unei persoane, precum şi programul individual de reabilitare şi integrare socială a acesteia. Evaluare psihologică se finalizează cu eliberarea raportului de evaluare pentru comisia de încadrare în grad de handicap.
examen psihologic pentru comisia de expertiza medicala a capacitatii de munca (mmse, gafs, q.i)
250 RON
Evaluarea psihologică pentru persoanele adulte cu handicap, implică o analiza a  factorilor psihologici pentru identificarea  stărilor psihologice   de   sănătate   şi/sau   boală   şi   a   mecanismelor   psihologice   de etiopatogeneză și/sau de sanogeneză cu relevanță pentru persoana evaluată. Evaluarea persoanelor cu handicap este un proces complex şi continuu prin care sunt estimate şi recunoscute particularităţile de dezvoltare, integrare şi incluziune socială a acestora. Procesul presupune colectarea de informaţii cât mai complete şi interpretarea acestora în scopul orientării asupra deciziei şi intervenţiei. Evaluarea este subordonată principiului interesului persoanei cu handicap, potrivit căruia orice decizie sau măsură este luată numai în interesul acestei persoane. Evaluarea prezintă următoarele caracteristici: ·       este axată pe potenţialul de dezvoltare, integrare şi incluziune socială al persoanei, evidenţiază ce ştie şi ce poate face, ce abilităţi şi deprinderi are sau poate dezvolta; ·       este bazată pe modelul social al abordării dizabilităţii, presupunând o abordare integratoare a elementelor relevante: sănătate, grad de adaptare psihosocială, nivel de educaţie, grad de dezvoltare a abilităţilor profesionale; ·       este unitară, în sensul că operează cu aceleaşi obiective, criterii, metodologii; ·       respectă drepturile şi demnitatea persoanei cu handicap. Sunt evaluate in principal: capacitatea de invatare (memorie, atentie, test IQ, test MMSE-Mini-Mental State Examination, Scala Reisberg), nivelul de dezvoltare bio-psiho-comportamentala, nivelul de autonomie sociala – (ADL, IADL, Scala GAFS – Global Assesment of Functioning Scale), abilitatile socioafective, abilitatile cognitive, functiile executive, abilitatile somatice si motorii etc. In consecinta, au fost stabilite mai multe grade de handicap in functie de nivelul deficientei: handicap usor, handicap mediu, handicap accentuat, handicap grav. Serviciul de evaluare psihologică a persoanelor adulte cu handicap se poate face la sediul propriu sau la domiciliul persoanei, în cazul persoanelor nedeplasabile. Rolul examinarii este de a recomanda sau nu încadrarea, respectiv menţinerea în grad de handicap a unei persoane, precum şi programul individual de reabilitare şi integrare socială a acesteia. Evaluare psihologică se finalizează cu eliberarea raportului de evaluare pentru comisia de expertiză medicală a capacității de muncă.
examen psihologic pt copiii cu dizabilitati comisia de expertiza
250 RON
Serviciul de evaluare psihologica clinica a copilului cu cerinte educationale speciale in vederea incadrarii intr-un grad de handicap se realizeaza de catre psihologul clinician, in conformitate cu prevederile legislative. Fisa de evaluare psihologica (Anexa 8 din Ordinul nr 1985/2016) contine concluziile evaluarii psihologice a copilului cu CES, mai precis: evaluarea proceselor si functiilor cognitiv-senzoriale, evaluarea motivatiei si afectivitatii, examenul psihologic al comportamentului, temperamentului si deprinderilor, evaluarea trasaturilor de personalitate si al tendintelor dezadaptative pe plan social si scolar. ApartinatoriI copiluluiTtrebuie sa prezinte, inaintea evaluarii, documentele medicale catre atesta eventuale diagnostice medicale, terapii si tratamente urmate, caracterizari psihopedagogice. Evaluarea psihologica a copilului cu cerinte educationale specifice (CES) se realizeaza cu teste psihologice licentiate de catre Colegiul Psihologilor din Romania, chestionare si instrumente psihologice validate si standardizate pentru realizarea unui profil psihologic cu grad mare de acuratete si specificitate.  Evaluarea psihologica a copiiilor cu cerinte educationale speciale vizeaza si intocmirea, a recomandarilor privind abilitarea si reabilitarea copiiilor din aceasta categorie, eventual indrumarea catre un profesor de sprijin sau personalizarea planului de studii in acord cu certintele psihologice specifice/scolarizarea la domiciliu a copilului evaluat. Dificultatile de invatare sunt principalii factori care trebuie luati in calcul in evaluarea psihologica la copiii cu dizabilitati si CES. De aceea, fisa de evaluare psihologica a copilului cu CES va trebui sa cuprinda si recomandari privind orientarea copilului catre invatamantul special sau alte forme de orientare scolara si profesionala. In cadrul Cabinetul Individual de PsihologieSimionescu Roxana-Anca, se realizeaza si testari psihologice la copiii cu tulburare de spectru autist, ADHD, tulburari de conduita, retard, etc.
deplasarea la domiciliu pentru pacientii nedeplasabili/deplasare la domiciliu daca solicita apartinatorul
250 RON
deplasarea la domiciliu pentru pacientii care solicita consiliere psihologica
250 RON/h
raport psihologic pentru instanta (divort, accident) + profil psihologic
500 – 1000 RON
Cele mai frecvente situații pentru care se solicită evaluarea psihologică pentru instanță: ·       în cazul copiilor, în situații particulare, evaluarea psihologică mai poate fi cerută direct fie de către părinți, fie de către o instituție de autoritate (așa cum ar fi Judecătoria) în situații de abuz asupra copilului sau în situația divorțului părinților pentru stabilirea custodiei și domiciliului; ·       persoanele adulte pot solicita realizarea unei evaluări psihologice atunci când aceștia doresc să folosească respectiva evaluare în relație cu autoritățile (poliție, instanță de judecată, Direcții generale de asistență socială etc); ·       în cazuri excepționale și mai rare, cererea de evaluare psihologică poate fi făcută de către o Instanță de Judecată, atunci când se urmărește determinarea stării de sănătate psihică sau profilul psihologic al persoanei. ·       În cazul copiilor, o evaluare psihologică simplă, de obicei, se desfășoară pe parcursul a două – trei ședințe în medie. O evaluare psihologică complexă (în situații de abuz asupra copilului, neglijență, stabilirea domiciliului și custodiei în situația de divorț, în care sunt implicate și autoritățile – Direcțiile de Protecție a Copilului, Instanțe de Judecată) presupune parcurgerea a minimum trei ședințe. Indiferent că este vorba despre o evaluare simplă sau complexă, ședințele de evaluare se vor desfășura după cum urmează: ședințe separate cu părintele / părinții, ședințe separate cu copilul și, după caz, ședințe comune părinte – copil. Părinții vor completa o serie de chestionare cu scopul strângerii a cât mai multor informații despre copil, iar copilul va parcurge și el o serie de teste psihologice adaptate vârstei și capacității lui de înțelegere. ·       În cazul adulților, în funcție de scopul pentru care se solicită evaluarea, aceasta se poate realiza de-a lungul a minimum două ședințe. Persoanele care solicită evaluarea vor completa o serie de chestionare sau vor parcurge o serie de teste, cu scopul strângerii a cât mai multor informații. În funcție de situație, testele psihologice pot fi fie parcurse în cadrul ședințelor, fie, dacă este vorba de chestionare, acestea pot fi completate acasă, fie în varianta creion – hârtie, fie online. În funcție de scopul pentru care se face evaluarea, aceasta se va încheia prin redactarea unui Raport de psihodiagnostic și evaluare clinică, ștampilat și parafat.
profil psihologic (3 h)
750 RON
Cele mai frecvente situații pentru care se solicită evaluarea psihologică: ·       în cazul copiilor și adolescenților, evaluarea este solicitată cel mai frecvent de către părinți, atunci când aceștia au anumite îngrijorări legate de starea și comportamentul copiilor lor; adeseori, evaluarea psihologică este urmată de începerea unui demers psihoterapeutic sau de realizarea a o serie de recomandări către părinți; ·       în cazul adulților, evaluarea psihologică poate fi solicitată întrucât aceștia au o serie de îngrijorări legate de starea lor de sănătate psihică sau doresc să afle mai multe informații despre funcționarea lor psihică; ca și în cazul copiilor, cel mai adesea, evaluarea poate fi urmată de începerea unui demers psihoterapeutic; O evaluare psihologică simplă, de obicei, se desfășoară pe parcursul a două – trei ședințe în medie. Persoanele care solicită evaluarea vor completa o serie de chestionare sau vor parcurge o serie de teste, cu scopul strângerii a cât mai multor informații. În funcție de situație, testele psihologice pot fi fie parcurse în cadrul ședințelor, fie, dacă este vorba de chestionare, acestea pot fi completate acasă, fie în varianta creion – hârtie, fie online. În funcție de scopul pentru care se face evaluarea, aceasta se poate încheia fie printr-un feedback direct, fie prin redactarea unui Raport de psihodiagnostic și evaluare clinică.
examen psihologic participare la concurs de muzica televizat
200 RON
evaluare psihologica nivel de inteligenta q.i
250 RON
Persoanele care solicită evaluarea psihologică a nivelului IQ, vor completa o serie de chestionare sau vor parcurge o serie de teste, cu scopul strângerii a cât mai multor informații. În funcție de situație, testele psihologice pot fi fie parcurse în cadrul ședințelor, fie, dacă este vorba de chestionare, acestea pot fi completate acasă în varianta creion – hârtie. Evaluarea se poate încheia fie printr-un feedback direct, fie prin redactarea unui Raport de psihodiagnostic și evaluare clinică. Cel mai adesea, atunci când evaluarea se realizează ca etapă premergătoare a intervenției psihoterapeutice, feedback – ul se va realiza direct, față în față, într-o ședință în care vor fi discutate rezultatele la teste.
zoho chat